Педради з виховної роботи









01.11.2018
Педагогічний воркшоп 
"Формування навичок самоврядування, соціальної активності 
в процесі практичної громадянської діяльності учнів"

У перший день останнього осіннього місяця на педагогічному воркшопі "Формування навичок самоврядування, соціальної активності в процесі практичної громадянської діяльності учнів" разом з батьками, учнями та педагогами ліцею #9 говорили про партнерські відносини, демократичну школу та згуртування учнівської молоді на корисні, добрі справи. 
У ході практичного блоку розробили програму проблемної теми з виховної роботи ліцею.
Попереду багато планів та задумів: вибори президіума "Школи лідерів ", організація та проведення круглого столу та ін. 
Шановні батьки, учні, партнери!  Чекаємо на плідну працю разом!


























03.11.2017 року
Педрада – круглий стіл за темою 
«Формування фізично-здорової, духовно багатої особистості шляхом спільної роботи колективу гімназії, сім`ї та громадськості»

На створення та проведення цієї педради  надихнуло бажання бути інноваційними, гнучкими та творчими у визначенні нового бачення розвитку школи, закласти підвалини для становлення закладу   як громадсько-активної школи, навчання в якій щоб стало радістю і задоволенням для кожної дитини, щоб гімназійне життя, в якому беруть участь і учні, і вчителі, і батьки, і громадськість, досягло гармонії. 




На педраді присутні:
  •        керівник Мелітопольської волонтерської групи «Патріот» - Ольга Леонтьєва;
  •       журналіст сайту «Мелитопольський Уезд», член національного союзу журналістів України - Анна Форіс;
  •       батьки учнів гімназії:  Дорофеєва Наталія Сергіївна, Вишинська  Надія Іванівна.


    Педагогічний союз вчителів, батьків та громадськості – це могутня сила виховання. Вона випливає із спільності інтересів, із єдності виховних завдань та ідеалів кожної родини і суспільства в цілому. Взаємодія – це не тільки допомога різних соціальних інститутів одне одному, а розумне об’єднання можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів.  

Практичним психологом та соціальним педагогом гімназії були проведено анкетування учнів 5-11 класів та їх батьків за темами «Вивчення ціннісних орієнтирів учнів» та «Роль сім`ї у вихованні дитини».



Перші життєві уроки дитина отримує у сім’ї. Її перші вчителі та вихователі — батько та мати. Загальновідомим є той факт, що для дитини загальні сімейні повсякденні радощі й прикрості, успіхи та невдачі — це джерело, з якого народжуються чуйність і доброта, дбайливе ставлення до людей. Сім’я дає дитині перші уявлення про добро і зло, про норми моралі, правила співіснування, перші трудові навички. Саме в сім’ї укладаються життєві плани та ідеали людини.

Як виховують свою дитину у родині   поділилася мати Дорофеєвої Ганни  Наталія Сергіївна.
Мати Вишинської Любові  Надія Іванівна  розповіла про сімейну творчу справу .







У сучасному житті у роботі з учнями необхідний творчий пошук нових підходів, концептуальних шляхів і змістовних форм.

Виступ класного керівника 10 кл. Корвегіна О.І. «Роль класного керівника у вихованні підростаючого покоління»
Учитель правознавства  Рубан М.М. познайомил з інноваційними формами, методами роботи та необхідністю їх використання в навчальній діяльності.



У нашому місті діє громадська організація, яка прикладає всі зусилля, щоб наші діти виростали свідомими громадянами, щоб любили батьків, рідну землю, свій край.

Виступ представників Мелітопольської  волонтерської групи «Патріот» Ольги Леонтьєвій та Анни Форіс.



Учасники педради (4 групи) схематично створювали модель взаємодії учасників навчально-виховного процесу. Наприкінці роботи групи презентували свої моделі спільної дії педагогів,  сім’ї та громадськості.

Проблема взаємозв’язку школи, сім'ї та громадськості на сьогоднішній день є досить актуальною, оскільки саме вони формують і розвивають особистість з метою підготовки її до самостійного життя в суспільстві. Таким чином, сім'я, школа та громадськість повинні співпрацювати як один злагоджений механізм, кожна ланка якого у виховному процесі гармонійно доповнює одна одну.
Наприкінці педради запропонували план спільних дій.

                    
                                          

26.10 2016 року вчителі гімназії працювали плідно і цікаво на педраді, яка була присвячена темі інтерактивних технологій у виховній роботі. 
Педрада пройшла у вигляді тренінгу з використанням всіляких форм роботи. Психолог гімназії Яна Олександрівна учила вчителів емпатії. Соціальний педагог Олена Леонідівна проаналізувала анкети учнів і їх батьків, які показали, що в школі дітям комфортно і створюються всі можливі умови для їх розвитку. А класні керівники ділилися досвідом роботи.


Жовтень 2015р.                  Педрада - аукціон ідей на тему
              "Патріотичне виховання учнів 
за допомогою упровадження моделі класної та позаурочної систем"



Комментариев нет:

Отправить комментарий